Friday 10 August 2018

KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE

Kalau dibagi peluangkan Natzrah nak sangat jumpa orang yang cipta VIVIX Shaklee ni.πŸ˜ƒ Nak ucapkan terima kasih sebab asbab kandungan si botol merah ni Natzrah BEBAS dari VERTIGO.
.
Untuk pengetahuan korang... Vivix ni minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
.
Kandungan Vivix ni mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu dan ianya sangat kaya dengan polifenol.
.
Polifenol ni pulak adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
.
Wah...dah macam ayat Doktor la pulak nak berkongsi ilmu kat korang niπŸ˜…   Faham ke Faham? Tak pe slow slow hadam ok.πŸ˜‰
.
Ok... satu perkara penting yang korang kena tahu sebelum korang jatuh hati dengan si botol merah Vivix ni.
.
APAKAH KEBAIKAN VIVIX PADA TUBUH BADAN?

πŸ˜ƒ MEMPERBAIKI SEL DNA
Setiap hari sel dalam badan kita akan berganti. DNA juga mungkin mengalami kerosakan akibat radikal bebas maka sel baru yang mengganti, mungkin turut mengalami ketidaksempurnaan. Ini akan menyebabkan proses penuaan menjadi lebih cepat. Disinilah fungsi Vivix Shaklee diperlukan untuk membantu melindungi dan memperbaiki sel DNA kita.

πŸ˜ƒ PENGAWALAN GENETIK / PENUAAN
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur sel. Ujian klinikal berjaya menunjukkan, ramuan Vivix Shaklee mengaktifkan satu pengawalan genetik utama dan hasilnya menolong melambatkan penuaan di tahap sel.

πŸ˜ƒ MEMPERBAIKI TENAGA SEL
Dalam badan kita ada penjana tenaga. Bila penjana tenaga menurun, tenaga sel juga turut menurun. Akibatnya sel jadi tidak bertenaga untuk melawan penyakit juga melakukan fungsi normal dalam sistem badan. Disini Vivix berfungsi bagi menggalakkan pembetukkan tenaga baru seterusnya membantu meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Kesannya, fungsi otak, sistem kardiovaskular, imun dan sendi juga berfungsi lebih efisyen.

πŸ˜ƒ PENIMBUNAN PROTIN AGE
Protin AGE adalah bendasing yang terhasil akibat dari lebihan GULA dan protin. Penimbunan berlebihan protin AGE dalam badan menyebabkan kerosakan sel dan mempengaruhi keutuhan sel dan jangka hayat sel. Dengan adanya ramuan Vivix 10 kali ganda lebih kuat dari resveratrol ianya mampu berjaya melambatkan pembetukan protin AGE ni.
.
Oh ya... selain Vertigo Vivix juga sangat sesuai diminum oleh pesakit Kanser, kencing manis, mencegah masalah prostat, menguatkan tulang, meningkatkan daya seks juga penyakit-penyakit kronik yang lain.
.
Semoga ilmu yang bermanfaat ni dikongsi pada sahabat-sahabat yang lain ye.
.
Nah Natzrah belanja menu cara nak buat Vivix Grape Smoothie.😘 B

No comments:

Post a Comment